Toimitusehdot
Toimitusehdot
Toimitusehdot
Tuotteiden saatavuus
Heti varastossa olevat tuotteet toimitamme postiin pääsääntöisesti 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Sormukset toimitamme postiin 5-12 arkipäivän kuluessa. Tilaustuotteet lähetämme yleensä 5-12 arkipäivän kuluessa riippuen valmistajan/maahantuojan varastotilanteesta.
Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme sähköpostilla.
Muistathan ilmoittaa sormusta ostaessasi oikean koon.
Toimituskulut
Tuotteet toimitetaan asiakkaalle aina veloituksetta.
Maksutavat
Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Toimitustavat
Toimitamme tuotteitamme ainoastaan Suomeen.
Nouto postista
Tilauksenne toimitetaan lähimpään Postin toimipaikkaan postivakuutettuna lähetyksenä, tai kirjattuna kirjeenä tai postipakettina mikäli tilauksen arvo on alle 300,- euroa.
Varmistathan, että puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi on annettu oikein.
Mikäli paketti on vioittunut postissa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Saatte toimituksen mukana tilausvahvistuksen, lähetyslistan tai muun dokumentin joka toimii kuittina ostoksestanne sekä mahdollisena takuutodistuksena.
Tarjoukset ja kampanjat
Tuotteilla olevat hinnat koskevat varastotuotteita, pidätämme oikeuden hinnan tarkistukseen mikäli tuote on myyty loppuun varastostamme.
Tuotteiden vaihto ja palautus
Tilauksilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta laskien. Tuote voidaan vaihtaa toiseen vain yhden (1) kerran. Palautusten lähettäminen tapahtuu asiakkaan omalla kustannuksella. Vaihtotapauksissa hyvitämme asiakkaalle koituneet postituskulut.
Tuotteiden palautus
Palautusosoite
Hovikulta Oy
Hämeenkatu 14
20500 TURKU
Palautuvien ja vaihtoon tulevien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Myös tuotteiden pakkausten tulee olla alkuperäisessä kunnossa.
Tuotteet tulee pakata huolellisesti takaisinpostitusta varten. Hovikulta Oy ei vastaa palautuksen yhteydessä puutteellisesti pakattujen tuotteiden rikkoontumisesta.
Mikäli tuotteet eivät ole jälleenmyyntikelpoisia asiakkaan aiheuttamasta syystä, tuotteet palautetaan asiakkaalle hänen omalla kustannuksellaan.
Muistattehan ottaa palautuksesta kuitin ja säilyttää sitä kunnes olemme kuitanneet palautuksen käsitellyksi, kuitin avulla lähetys voidaan jäljittää katoamistapauksessa.
Poikkeukset palautusoikeudessa
Kaiverretuilla, erityistilauksesta valmistetuilla tai muuten asiakkaan toiveiden mukaan räätälöidyillä tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Palautuksen rajoitukset eivät koske viallisia tuotteita, joilla on normaali reklamaatio-oikeus.
Tuotteiden vaihto
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteet toisiin, ilmoita siitä sähköpostilla osoitteeseen: hovikulta@hovikulta.fi.
Vaihdamme tuotteet mikäli niitä on edelleen saatavana kun palautus saapuu meille, emme valitettavasti pysty aina varaamaan tuotteita vaihtoja varten.
Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika
Palautukset ja vaihtotapaukset käsitellään niin nopeasti kuin mahdollista, palautukset kuitenkin viimeistään 30 vuorokauden sisällä palautusten saapumisesta postiin.
Maksujen hyvitys palautusten ja vaihtojen yhteydessä
Hyvitämme palautuneet tuotteet pääsääntöisesti maksuna tilaajan pankkitilille. Muistathan ilmoittaa meille pankkitilin numeron kauppahinnan palautusta varten.
Hinnat myymälässämme
Myymälässämme ja verkkokaupassamme on toisistaan riippumattomia tarjouksia sekä kampanjoita.
Verkkokaupassa ilmoitetut hinnat koskevat ainoastaan verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia.
Yhteystiedot
Hovikulta Oy
Hämeenkatu 14
20500 TURKU
y-tunnus: 0919342-7
www.hovikulta.fi
hovikulta@hovikulta.fi
puh/fax: (02) 2335 714 (paikallispuhelumaksu)
